24.02.2012

Ny sveis

Heisann!
Som skrevet var jeg hos frisøren på mandag, og gjett hva jeg gjorde - jeg klipte pannelugg! Har tenkt på det i flere år, men turte ikke før nå. Jeg orket ikke spekulere mer på det, så jeg gjorde det bare...


Hva syns dere?
Er fortsatt litt usikker selv, men det er jo ikke verdens største problem da, håret vokser jo ned igjen.

Her hjemme nyter vi vinterferien, sover lenge, og bakte scones en dag, oppskriften finner dere HER. Har også gått på ski, men all snøen har regnet vekk her, så da ble det en tur i fjæra, hvor jeg fant mange fine skjell!

Akkurat nå holder jeg på å knyte en hengekøye! Det er noe vi holder på med i speideren for tiden, men på møtene får jeg ikke tid til min egen, fordi jeg må hjelpe de andre, derfor tenkte jeg at jeg likesågodt kunne lage den hjemme, så får de andre se hvordan den blir! Skal lage en DIY her på bloggen når jeg er ferdig med den ;)


Ha en fin helg!
Og gratulerer til svenskene med sin nye prinsesse, Estelle Silvia Ewa Mary!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar